Προϊόντα για για την εμπορία (1)

Στρατηγική Μάρκετινγκ B2B - Ανάλυση της Τρέχουσας Κατάστασης του Μάρκετινγκ B2B στην Οργάνωση και Πρόταση Στρατηγικής Μάρκετινγκ

Στρατηγική Μάρκετινγκ B2B - Ανάλυση της Τρέχουσας Κατάστασης του Μάρκετινγκ B2B στην Οργάνωση και Πρόταση Στρατηγικής Μάρκετινγκ

B2B υπηρεσίες Στρατηγική Επαφών Η B2B μάρκα σας είναι το σύνολο των επαφών σας. Όσο περισσότερους δυνητικούς πελάτες γνωρίζετε και όσο πιο έντονο διάλογο μπορείτε να διατηρήσετε μαζί τους, τόσο πιο επιτυχημένοι θα είστε στις πωλήσεις. Η στρατηγική επαφών αφορά σε έναν αποτελεσματικό συνδυασμό εργαλείων επικοινωνίας που μπορούν να παρέχουν το σωστό περιεχόμενο για τη διαδικασία λήψης αποφάσεων αγοράς, απευθείας (σε άτομο που έχει την εξουσία να αποφασίσει για την αγορά του προϊόντος σας) και στη σωστή φάση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Αυτοματοποίηση Μάρκετινγκ Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο διαδικτυακών τεχνολογικών εργαλείων που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τη διαδικασία γνωριμίας και εκπαίδευσης των δυνητικών πελατών. Περιλαμβάνει, για παράδειγμα, εργασία με βάση δεδομένων, παρακολούθηση επισκεπτών ιστοσελίδων, βαθμολόγηση leads, email marketing, ενσωμάτωση CRM συστήματος για πωλητές, παρακολούθηση ανταγωνισμού, παρακολούθηση και διαχείριση δραστηριοτήτων στα κοινωνικά δίκτυα, διεξαγωγή ερευνών, οργάνωση εκδηλώσεων και άλλες δραστηριότητες.